tiden går aldrig tillräckligt snabbt men ändå alltid för fort

Softar med Swooschen i min soffa. För två timmar sen låg jag med Pokémon i hennes soffa. Slacker? Bara lite.

Som ni vet är det fruwies stora dag idag. Aaaw lilla shorty, hur kan du som är så liten vara störst av oss alla? You're big in mind and soul. Det är ju helt sjukt att vi alla kommer vara myndiga inom en snar framtid, jätteknäppt. Har tagit en fet nostalgitripp idag och med en tår i ögat minns jag alla fina minnen vi samlat på oss genom åren. Hur vi varje dag gick hem från skolan och bakade en kladdkaka som vi tryckte i oss vid mitt matbord. Våra ändlösa luncher i aspuddens skola uppe på scenen. Första gången vi testade vodka i en mörk gränd tillsammans med suspekta popluggare. Eller alla våra resor tillsammans, krakow, aiya napa, malta, berlin. Alla gånger vi agerat hänglås, och de gånger vi inte gjort det.

Minns ni tjejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0