pocket full of sunshine

Porr, det känns som jag diskuterat det en del på sistone. Snackade en del om det ute i skärgården med vår riddare, jag är nog kanske den enda som minns det, ni var ju lite på lyran. Iallafall vad jag har kommit fram till har folk väldigt olika uppfattning. De förutfattade meningarna är ju typ att alla killar är för och de som är emot är tjejer.  Men tydligen är Björnen jätte emot det.

Det var en del snack om att porrindustrin är så hemsk och utnyttjande. Det är väl sant, antar jag. Personligen tycker jag att porr är intressant men inte speciellt upphetsande. Det är så fejkat och för grovt för mig på något sätt. Jag vill ha en handling innan, inte bara se två nakna personer som gör det. Det är action från första sekunden och det funkar inte för mig. Jag blir snarare avtänd. Jag vill typ ha The Notebook med mycket och riktiga sexscener där man får se allt. Men det ska ju tydligen finnas ''tjejporr'', men jag har inte hittat något intressant på den fronten heller. Får höra med porr experten Vic!

Apropå porr... roligt att våra största fans är jean jacques och Virre! Ni är så söta. (klicka på namnen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0