oh girl you are so pretty

Vi har många gånger konstaterat att jag är mest hetero av oss alla, så straight man kan bli. Men ändå är det jag som hela tiden får feta crushes på olika tjejer. Jag vet inte riktigt om det är att jag vill va dom eller ha dom. Men suktar gör jag iallafall.

Föremålet för min åtrå är denna gång är tjejen som jag jobbade hos. Och som går i min skola. Hehe lite småstelt, I know. Inte så jäkla nice att krypa runt på golvet hemma hos henne osminkad och med sjaviga kläder när hon glider runt i lägenheten och bara är sådär jättefräsch. Hon är så himla söt, perfekta plutläppar och med de där blåa ögonen till det mörka blanka håret. Och de där jävligt snygga brösten. ÅH!

På ett sätt är det bra att hon går i min skola. Så kan jag fortsätta min spaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0