Med en enkel tulipan..

Om mindre än en timma så tar den första i ledet steget ut i vuxenvärlden.
Jag är pirrig.
Inte bara över tanken på att jag aldrig mer behöver oroa mig för brist på cigg. Eller öl.
Men min lilla apa blir vuxen.
Hon får gifta sig. Don't you dare.
Hon får ta körtkort.
Hon får äntligen heta det hon vill.
Min fina, smarta, modiga, roliga Kipango behöver aldrig mer gå på sega hemmafester.
Hon kan glida in på Berns med brorsan.
Lite ledsen i ögat blir jag ju självklart när jag tänker på att jag inte får joina henne förrän om ett halvår.
Men tiden går fort när man har roligt.
Och förra våren med Kippe gick i raketfart.
Snart klipper vi en bira tillsammans lagligt.
Grattis bästa Sofia!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh. Jag är blödig och blir rörd!

Tack fina du! Du är bäst :)

2011-01-25 @ 08:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0