Du har inte en aning

Jag förstår inte vad som händer med mig. Blir överkänslig. Ledsen för minsta lilla.
Är det mig eller dig det är fel på? Vem utav oss är det som ändrats?

Det är precis det här jag varit rädd för. Att du ska lessna.
Det gick för fort uppåt och måste gå fort neråt. Det måste.
Och jag blir bara mer kär. Du står still. Känns det som.

Känner mig otillräcklig. Vill göra slut innan jag blir helt beroende av dig.
Men vid det laget har väl du redan lessnat.

Allt kanske bara är inbillning.
Men när jag frågar om vi hinner ses och får svaret "Tror inte det iaf" hugger det till liksom.
Eller när du säger att jag ska "Haffa någon annan".
Det är det du inte förstår. Det finns bara du nu och det har alltid funnits fler. 
Men jag är ju inte din första.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alone - Gleecast version

2011-01-23 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0