i'm curious about you

Fredag: Jag hade så sjukt kul! Jag var så jävla rolig. Mejarn vart tog du vägen? lämnade oss med en öppen dörr som enda spår. Läkaren försöker haffa mig. Fail på den hurru. Du tror att jag spelar svår, men jag är bara inte intresserad. haha. Du försökte göra mig avis, men jag haffade istället den snyggaste bruden på stället. Och du fick istället bara henne mer runt halsen. Way to go! haha

Gled runt i solglasögon när det var minus grader ute fick en hel del blickar, men svarade med en sur jagharögoninflammations-blick

Därför blev det en lugn lördagskväll at my place med Vic och Jean Jacques. Mysiga grabbar. Fick höra att Jean jacques börjat lägga in en stött på lillesyrrans kompis, efter jag peppat honom. Det gillar vi.  Jag hetsade även Virre till att han borde haffa lillesyrran då det skulle göra så att det inte blev lika stelt för de andra två. Den ideén gillade ingen av dem. Och vi som trodde att alla ville ligga ?

Nu käkar jag choklad och imorgon ska jag till Umo. då varken jag eller militären är sugna på ungar. Hah tänk om när han kommer tillbaka om ett år så möter jag honom med en unge i famnen och ba : - Ja där är pappa, pappa är hemma nu. Vi är äntligen en hel familj. hah fan va taskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0