blinded by the lights

Vi dog för att sedan inte återuppstå. Vi föll, och mayhem föll hårdast. Vi fick se henne falla både en och två gånger i lördagsnatt. Simmar i snön lite bara. Hon råkade visst rulla lite tunga med balettfjanten för att sedan inte minnas ett smack nästkommande morgon. Så kan det gånär man hinkar för mycket smuggel så kan det gå när haspen inte är på.


Sitter i brors lägenhet på sextonde våningen. Om jag rökte så skulle jag göra det, skulle va fint. Dra djupa bloss och blicka ut över Kungsholmen. Typ. Skulle kanske vara befriande att radera några nummer och acceptera mitt nya liv som jag lever i celibat. Gillar inte sperma på händerna, i munnen eller mellan benen. Inte på mina lakan heller.


Idag är det 148 dagar tills vi får sommarlov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0