You got the love

Aaahoollla! Idag fyller världens grymmaste fighter myndig! Hon är nu redo att ta sin första sup. När är dock lite oklart men det kommer att bli en bodyshot från moi! Kvällen inviger hon i alla fall på krogen med Kippe.
Fightern brukar jag slåss och bråkas med. Vi går varandra på nerverna rätt så ofta. Men vi är bra på att bli kompisar igen. Och hon är en av de få jag skulle kunna tillbringa fyra veckor på rad med och ändå inte tröttna på. När hon blir mörkrädd på natten så får hon alltid krypa ner i min säng, och när jag behöver prata med nån så lyssnar hon alltid. Hon är bra på att kramas också. Gosssigos! Hon får mig att skratta och vara lycklig och därför älskar jag henne.
Du är bäst!




Kommentarer
Postat av: N

beskriver får vänskap ganska så perfekt ;)

2011-02-10 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0