To much love will kill you

Jag minns att jag älskade alla hjärtans dag när jag var mindre, innan jag hann bli kall, cynisk och bitter. Eller  egentligen är jag inte så bitter, inte alls faktiskt, bara lite less på kärleken och alla dessa puttinuttigull par med älskling hit och älskling dit. Ensam är stark , typ. Är det idag då flest personer får ligga? eller slår antalet hemsläp på nyår denna dag av kärlek?

Jag är inte så oromantisk som jag nu kanske låter, sanningen är att jag faktiskt skulle bli riktigt glad över att få blommor av någon, jag tycker att par ska hitta på något speciellt idag och inte bara ligga hemma och dra. Så varför gör inte de två paren jag har omkring mig det?

Måste både min syster och min mami ha sina pojkvänner här hemma hos oss, när jag själv ska plugga matte hela kvällen. Varför kan de inte sova hos deras killar/män så jag kan få vara själv lite och slipper sova på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0