Drömmer faktiskt inte om dig

Första riktiga utgången, känna på sthlms krogliv på riktigt. Bästabror fixade in oss på Berns där vi var ''minderåriga'' fast vi var 18. 19årsgräns idiotiskt, kan man ens säga så? Iallafall hade vi väldigt roligt. Även om halva min skolan var på plats. Och jag som vill ha nytt kött. haha. Kändes ganska hardcore och lite ofräscht att komma till skolan i samma kläder och med gårdagens smink.

En kille sa åt mig att gå ner ( jag vet att ni tycker det är jätte kul, att jag typ skulle gå ner på honom) men han menade att vi skulle dansa och get low liksom, haha så jävla typiskt jag som har sån grov tränigsvärk i rumpa och lår att jag inte ens kan ta upp en krona jag tappade på golvet på donken.

Somnade på bussen, somnade i bilen, somnade i KriminEllens säng, somnade i skolan, somnade hos sofia, somnar snart sött i min säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0