FREED FROM DESIRE

Åh. Hej.

Hur gör man sånt här?
Minns inte riktigt. Men ah, hej i alla fall. Det var ett tag sedan sist. Typ en sommar sedan. Men alltså jag lovar, du har inte missat så mycket. SAJK (som Blondie säger nu för tiden). Du har missat asmycket. Saker har ändrats och återställts igen. Människor har försvunnit och tillkommit i vår vardag. Du har missat en mängd fester, utgångar, fyllor och skandaler. Många långa Stockholmsnätter. Den sista av oss blev myndig. Hon kickade fet fest på en båt.


Kan dela med mig av lite. Ingeting utförligt men nog att lysa upp din höstvardag en gnutta.

Okej, vi har varit i hela Europa den här sommaren. Från Berlin till Barcelona och allting däremellan. Det har druckits en massa alkohol och rökts en hel del weed. Barcelonetas gräs är ganska amazing och Blondie blev hög som ett hus. Har däremot varit rätt lungt på pinnplockarfronten. Några ligg men inga mängder liksom (brudarna har hållt hårt i brallorna i sommar, serru). Vi kanske mognade. Mindre kåta är vi ju i alla fall inte. Kanske mer kräsna?

Har varit mycket fyllelack. Hatiska sms till exet som nog satte honom på plats. Ah, glömde säga det. Har ditchat exet. Det va la på tiden? Vi har inte pratat på halva sommaren typ. Nu bor han i ett radhus i Uppsala. Tillsammans med ett gäng män. Han blir nog aldrig vad han varit. Haha.

Men nu är i alla fall hösten på G. Jag har stora framtidsplaner, du lär bli varse. Tänkte bli lite vuxen. Styra upp mig lite. Byta efternamn och sånt. Har dessutom klippt mig och (vill) skaffa mig ett jobb. Hehe.

Men nu är jag tillbaks. Ryktas om att Karre är hungrig på skvaller. Gästblogg kanskeee? Tror inte vi har så många läsare nowadays. Hårda tider för en Supersonic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0