hi friend

Slappar rätt så duktigt, skolan är inte alltför tärande. Än. Kommer på mig själv med att vara rastlös. Redan. Pratade med pappa och det blir troligen en tripp till mitt gröna paradis med tjocka, engelsktalande människor på höstlovet. Wales alltså, hehe. Just nu försöker vi nog alla bara komma in i rutinerna igen, styra upp oss lite efter sommarens bravader. Förra veckan klarade vi bara tre dagar i skolan, och sen var vi tvungna att leka sommarlov igen. Onsdag och vi hann med både diset, wokhouse och collage, somliga av oss hann till och med förbi rose för att möta upp ett gammalt ragg. Eller vad vi ska kalla honom, en jävligt oklar relation det där. På torsdagmorgon var det onekligen slut på leken och jag och mojo mådde som vi förtjänade. Sjävklart kom vi inte iväg till skolan och nu har vi lovat varandra att det blir inga fler lillördagar (förrän det är dags för skiv-maratonet på våren).

Jag börjar lite lätt såhär.
Snart ska ni få lite mer att bita i. Promizzzzz. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0