i came to thinking that the best use of my time would be with you, and that make me happy

Hoppla! Inläggen bara rasar in. Efter ett välbehöveligt sommarlov från skola och blogg har gnistan tänts hos mina bloggkollegor, och då vill man inte vara sen att hänga på.

Jag skulle kunna berätta hur min sommar varit. Om hur underbart det var i Italien med min älskling. Hur härligt nostalgiskt dagarna var när alla andra var på P&L och vi hängde från morgon till kväll på sjöberget med våra äldsta homeboys, like back in the days. Vad jag gjorde på Berlins kanske läskigaste klubb och varför vi hamnade på en yatch i Cannes. Hur min första sommar i Sthlms uteliv var. Hur det kändes att nästan förlora mitt hjärta. Om alla berusade nattbad i Mälaren och Barcelona.

Men jag föredrar att blicka framåt.



Redan innan sommarlovet slutade fick vi panik. Vad skulle vi nu se fram emot? Raskt bokade vi en resa till Thailand och kunde pusta ut. Det fanns nu hopp om en någorlunda livad vinter. Shopping i Bangkok, sola på Koh Pangans vita stränder och, såklart, Full Moon Party!!!

Och trots att pengarna lyser med sin frånvaro behöver man inte deppa ihop för det. I helgen blir det utgång och guidning i storstadens klubbvimmel för Göteborgaren som ska flytta hit. Senast var han besviken på klubbutbudet. Kan vi change his mind? Sen får vi inte heller glömma Dance Diset Dance nästa fredag, när alla Hägerstens youngsters vallfärdar till lokalhaket i Örnsbronx för att dricka billig öl och lyssna till hipstermusik. Jag lär överleva även hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0