You lit a torch in the infinite

Jag inledde lovet med spa. Fortsatte med dagar i solen, matteplugg, påskjobb, öl och massvis med cigg. Jag gjorde av med hela studiebidraget på två dagar. Fick ihop en trekant med Fightern och täbybon. Minns du det eller?
Jag lekte fin på Vapiano med Baben och Kippe genom att använda Fighterns leg. Jag satt på Wales tak och rökte, lyssnade på musik och pratade om livet. Vi åt choklad och brydde oss inte. Kippe fick en knäpp och började kalla allt och alla för horor. Inte på ett nedlåtande vis och med en viss charm. Vi fick psykos efter nio timmars arbete och kände oss high on life. Eller så var det dålig luftkonditionering.
Jag har pluggat för lite, ätit för lite, sovit för lite och mått allmänt underbart.
Jag har hookat och åkt taxi för första gången på länge.
Jag börjar komma in i mina rätta rutiner igen.
Det är fint väder mest hela tiden och nu ska jag gå på bio med la familia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0