FML

Bitter. Jag är så otroligt bitter.

Bitter på alla kärlekspar, alla snygga människor med snygga kläder och de som klarar av skolan. Alla som får ligga. Alla små solbrända 91:or som uppdaterar från sina Asienresor stup i kvarten. 92:orna som tar studenten ska vi ju inte tala om. Bara tanken på att de kommer lämna landet och leva livet när skolportarna slår upp för oss i höst får det att vända sig i magen på mig. Och då ska vi stå ut med 95:or! Jag är så otroligt bitter att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vill få utlopp för det men det går ju inte.

Hellre en mör fitta än en bitterfitta.

Att vara själv och begravd under en fet hög med plugg gör ju inte saken bättre. För mycket frånvaro och en inte på tok för ljus framtid. Nä, nu måste jag styra upp mig.

Letar substitut, alternativa ragg, osv. Har hittat en kille med potential som Fightern checkar in åt mig i skolan. Å andra sidan kanske man ska vara lite misstänksam då hon inte kände till honom innan. Jag menar, finns det en snygg dude på Östra vet hon om någon vem han är. Vi lär i alla fall ses inom ett par veckor, ska bli intressant.

Egentligen får jag ju ligga. Om jag vill. I fredags hade fan ett BS halva inne men han fick inget mer än min rygg när vi skedade den natten. Jag är skadad för livet. Det är hemskt.

Skippar skivorna denna vecka. Måste spara lite cash, plugga lite mer. Separerar med min sambo Adidas för att hinna med annat viktigt. Kommer bli jobbigt men får tagga inför lördag med nästa skiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0