Dom andra

För typ 3 år sedan träffade jag en kille på fotbollscupen Gothia, vi klickade och jag blev väl lite smått förälskad. Men han bodde 30 mil bort. Det här var då innan jag hade räddats frå kärlekens blindhet och dåraktighet och blivit den upplysta singeln jag idag är. Ok jag ska inte överdriva. Jag gillade iallafall honom och vi snackade i kanske ett år? Men han var för mesig och tråkig för mig. När jag var nere hos honom blev jag typ nästan mer tänd på hans kompis.

För ett ganska bra tag sen skaffade han sig en riktig flickvän och de är både riktiga mys- och präktfittor. Han är så sjukt präktig och jävligt lame. Han är väldigt kristen (Jönköping är sveriges mest kristna stad typ) han gör sånt som att sjunga på äldreboenden, vara med i töntiga pjäser och hänga i kyrkan resten av tiden. Han kunde inte ens ge mig ett riktigt skjut.

Kom iallfall in på hans blogg (bara det faktum att han har en blogg liksom) via facebook, mycket viktigt. Där hade han skrivit ett inlägg som fick mig och pokémon att grava läppen av oss. :

Hela inlägget handlade om att man ska gymma men med måtta och att det viktiga är att vara med personer som får en att vara bekväm.

''För 3 år sen eller vad det var skulle jag åka upp till Stockholm och träffa en tjej. Nike hette hon, jag gymmade konstant i nästan en månad för att försöka imponera på henne. Jag körde enbart armar och mage, jag var jätte rädd att hon skulle bli besviken på mig eller tycka jag var ful.

Under kvällen när jag va där sa hon till mig: Jonathan jag tycker om att du är så lagom, inte sådär jättebiffig.
Jag blev knäckt, jag ville vara jättebiffig. Hon sa till mig att inprincip alla hon kände tyckte inte alls det var snyggt med killar som var för biffiga. Lagom är alltid bäst!
Jag kände hur hela min månad av hårda styrketräning hade varit som bortkastad
''

Nää vi passade nog inte alls ihop egentligen. Han var snäll, tråkig, hade sjukt snygg kropp men det väger inte upp för en trist personlighet och jävligt ful dialekt. Kul att han nu har en tjej som inte alls bryr sig om hur han eller hon ser ut och att de beter sig som 40 plus. I'm so happy for you!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahahahahahahha!!

2011-04-05 @ 17:50:37
URL: http://valentins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0