Memories they soon delete

Ett år och vi börjar bli lite trötta nu. Man kanske ska prova något lite mer light, tumblr? aa fast..

Efter det här lovet känner jag mig snarare utarbetad än utvilad. Det äyr som att jag har åldrats tjugo år och jag är redo att pensionera mig, synd att man inte ens har gått ut gymnasiet. Trots jobb har jag självklart supit. I onsdags dansade jag till justin bieber i täby med mojo och myglade till mig gin som smakade vidrigt men gjorde fyllan. Efter lite pommes på donken däckade man sött på nattbussen på väg hem till kanin. När jag vaknar så är låten som senast spelades på youtube "birthdaysex" och hemska minnen av mig och kanin som skulle smörsjunga tillsammans med Jeremiah när vi gick längs götgatan kommer tillbaka.

I torsdags begav jag mig utan mina närmaste bröder ut till svedmyra. Lyckades på något sätt hoppa på fel ersättningsbuss och hamnar i högdalen. Det var kallt, jag var frös och jag var rädd. Väl framme var allt bara soft. Vattenpipa, massor med öl och gitarrspel. Tanken var att jag inte skulle dricka den kväll men Max lockade med rosé och öl och självklart kunde jag inte neka. Lekte kock och lagade pasta till hela gänget, fyllesjöng och var allmänt skön. Somnade i lillesyrrans hem med en halvnaken man bredvid mig. Det kanske har gått för långt när man skedar med någon man inte ens tycker är snygg för att få känna lite närhet? kanske.

Trots ett rätt så rejält alkoholintag blir man kallad för mysfitta av både adidas och hennes syster. Alla kan ju inte vara lika flippade som dig gumman, dricka vodka och kaskadspy för att sedan festa vidare ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0