Kära dagbok

Känns som allt jag gör nu är att vakna runt två, kolla scrubs hela dagen och sen dra ut på kvällen. Gör inget vettigt, gör ingen nytta. Och ändå har jag inte tid att skriva här? Juste jag tränar en del fotboll också

Onsdag. Vi var ute i Täby och häva öl var den ursprungliga planen. Men någonstans bland el classico och smirnoff mojito glömdes det halvt bort. En äcklig 3.5a svepte jag. Så mkt för ölhävartväling. Pussades lite, när Mayhem däckat och Pokémon, Kanin och resten av ganget dragit hade jag en riktig mysig avslutning på kvällen med värden, som var en positiv överraskning, han var inte alls dryg. Rökte en cigg, drack lite öl somnade och skit vad bra jag sov. För att sedan vakna och upptäcka att Mayhem i sin fylla dragit hem.

Torsdag. Spontankväll med Kipango, hällde snabbt i oss en billig öl innan det stängde då vi var ute i sista sekunden. Köpte hotsnack, K hittade ett snyggt läderarmband, men som hon nu tappat. Drog vidare till Collage, som vi hittar till? Stötte på grannen och hjertat. Stötte på en lärare från min skola men som jag inte har, hon är skolans TILF. Crabbies klass har ett vad och om ngn får henne i säng får de tusen kronor av varje kille i klassen. Skulle kanske ha lagt in ett gott ord för kebabkillen? Var lagom full och sötte på ett jätte jätte gammalt ragg, typ första killen jag var hemma hos och kysste. Han var lite för på och framförallt med tanke på att han har flickvän sen långt tillbaka och jag var inte intresserad. Var helt sjukt trött när jag äntligen kom hem till Kipango.

Fredag. Nykter. Men Blondie och Amba förade glatt med folket som ingen riktigt kände hemma hos killen som ingen riktigt visste vem det var. Det snackades om ambassadeur, beslutångesten var stor. Men det kändes som tomma löften så vi drog till Täby(igen?!) med ''gamla vänner'' aka maltakillarna. Blev en rolig återförening. Badade bubbelpool och folk började hetsa varandra till att suga på någon annans tå. Jag är traumatiserad. Kändes som en evighet och de ville aldrig sluta. Amba fick sig ett par pussas och vi fick det bevisat att motsatser attraherar.

Lördag. Över till dig Kipango!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0