Uppdate från Manchester

Jag mår jävligt bra förutom att jag är lite fysiskt sjuk. Idag var matchen, det var awesome! hade jävligt bra platser och det var sjukt mäktigt. Satt på rätt sida när målen gjordes. Men ähh.. egentligen bryr ni er inte. Mysigt att spendera lite tid med farsan, som egentligen är riktigt skön. Ikväll ska jag dricka öl medan han dricker läsk. ombytta roller?

De enda snygga killarna jag sätt spelade idag på Old Trafford, de är dock lite väl svår haffade. Får trösta mig med att alla har najs dialekt. Folk här går runt i shorts och t-shirt visst att det är vårvarmt men man behöver inte överdriva.

Har köpt mig en sjukt snygg tröja. Den är röd har nr 14 och namnet chicharito skrivet på ryggen.

Vad händer i sverige då? Go crazy, go wild så jag kan få läsa hålla mig uppdaterad, gärna helt jävla ocensurerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0