Party like it's 1999

Lördag.

Jag hade ett tydligt mål
. Ett target.

En stabil fylla. Eller nej, nu ljuger jag. Jag var fan allt annat än stabil efter en flaska rött och några öl med bror på kvartershaket. Faktum är att jag tappade min parfym och mitt SL-kort.

Mitt mål var i alla fall en kille som jag spanat in sedan evented dök upp, typ. Han var vältränad, fett tight och inte alls min typ men helt klart PSB.

Vi hade mode på direkten. Kanske för att båda var lika fulla. Kanske av någon annan anledning. Han kallade mig Findus och jag tvångsmatade honom med chips.

Festen rullade på och Fightern blev kalasfull och hookade med klockan i vanlig ordning. Har överseende, hon är ju ny på det här. Jag gled runt och lekte svår alternativt stod i ett hörn och strulade med killen. Hemskt oklar brud tyckte han.

Sitter i ett rum och SMS:ar när killen kommer in.

"Kan vi bara sluta leka svåra nu?" Säger han varpå han släcker lampan och stänger dörren bakom sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0