Men du var bättre förr

Påsklovet rullar på och jag och Blondie glider runt barbenta och är pinsamt nöjda med våra nya väskor.

Så vad gör alla då?

Alla åker till Åre för att ligga. Några hänger på UMO, du är fan stammis. En annan jobbar med glasögon och lämnar bara jobbet för kebab. Någon av oss sitter hemma och är hundvakt för jämnan. Stammisen pluggar även 3 timmar om dagen ska man få MVG i fysik får man ligga i. En annan av oss har man inte fått tag på idag men hon gick loss på Vapiano igår med Adidas legg. Vi åt, spanade in syrianer och drack husets vin, Baben var självklart på plats. Ryktas även om att några av oss spenderade kvällen på hipsterställen på Söder medan en annan inte ens pallrade sig in till stan. Jag har köpt en ny klänning och är kär. Vi har rökt vattenpipa och talat sex i massor. Somliga gillar ju när man spottar på den.

Så vad händer ikväll?


Jag och Blondie har tvingat Dipsy att fixa jobb åt oss så ikväll bär det av dit. Fightern har FF och vill inte ligga. Kanske styr stegen mot henne efteråt och Mojo lär ju infinna sig. Lär ju inte bli utgång och jag måste fan chilla med kapitalkontot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0