Young men think old men are fools old men know young men are fools

Ja, jag har sagt det förut. Jag gillar äldre killar.

Vet inte vad detta grundar i, men jag vet att när jag väl börjat vill jag bara få mersmak.  

Kan det vara jakten? Att behöva kämpa lite för sin erövring. Visa sig på styva linan och vara lite wild n' crazy.

Eller möjligtvis det faktum att det är lite småtabu. Det är ganska triggande att veta att man fått någon att strida mot sina principer. För mig liksom. Jag har all makt.

Det kan också vara en fråga om erfarenhet. Rakt på sak. Bjud ut mig, dominera mig, klä av mig. Precis där.  Fråga inte. Inget tafatt här inte.

En sista alternativ anledningen kan vara mognaden. Att ha långa konversationer på ett helt annat plan än vad man haft förut. Förstå varandra, inga komplikationer. 

Fast det sistnämnda tvivlar jag på. Jag är ju ändå inte ute efter något seriöst.



Men vad ska jag göra när alla äldre blir för gamla? Något måtta får det väl vara.
Äh, får konvertera till the cougar-side.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0