When the long arm of the law is grabbing you, backstabbing you

Operationen var helt klart värre än jag trott. Skulle kunna ge en otroligt detaljerad, stegvis beskrivning av hela proceduren då jag bara var lokalbedövad men jag tror nog jag besparar er det! Nu till er som nu ville se. Jag är feul. Kul att jag varken får använda smink eller linser på en hel vecka. Gaanska awkward och sitta med en fet blåtira på kvinnohistorian med en massa feminister idag. Var tvungen att vara väldigt tydlig med att jag opererats och alltså inte blivit misshandlad.



Nu vet jag i alla fall hur det känns att vara blind på båda ögonen i 40 minuter. Och att gråta blod. Och vakna upp med igenvarade ögon. Åh, glömde att varna känsliga läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0