Cause once you go black you never go back

Shit vad länge sen man var här. Känns nästan som om jag gästbloggar. Har under några veckors tid lämnat över ansvaret helt till de andra i ganget. Shame on me. But guess what? I'm back.

I helgen var jag vi på fest och brudarna där var riktigt slampiga. Milla,erika och christina var nog värst. en blev ju till och med utslängd för hennes slampighet. Själv var jag stilig i kostym, kändes awesome. Jag vaknade upp i Bromma och kvällen blev legen...wait for it....dary. Suit up! varje helg från och med nu.

Förra helgens slice gjorde en gullig grej. Jag hade loggat in på spotify på hans dator. alltid bortaplan. Några kondomer senare skildes vi åt utan att varken byta namn eller nr. soft. Men sen när jag vaknade hemma ett par timmar senare såg jag att han hade lagt till en spellista med namnet Rasmus 076 *** **** ( och tre urdåliga låtar) . Den idioten gav mig därmed all makt, and i love it! Tänkte höra mig av mig till föregående helg sådär, men det hände ju inte så nu får det väl bli nästa helg, kanske. Han är ju trots allt skånsk ++.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0