Nää men de e chill va

Jag har varit oroväckande produktiv den här veckan. Effektivitet brukar inte vara min starka sida. Vad har hänt med din slackerstil Mejarn? Nej men det här är väl också nice antar jag.
Läste igenom hela bloggen nyss. Kom på flera saker. För det första har vi skrivit i sju månader. Det är över ett halvår. En stående ovation tjejer!
För det andra så har vår stil ändrats ett flertal gånger. Många olika faser i livet.
Och för det tredje så är det en massa stuff som obemärkt slunkit förbi bloggen.
Hallå! Nallen är soon to be tillsammans med hennes granne. De springer upp och ner till varandra flera gånger i veckan. Snacka om filmromans. Kärar ner sig i grannen som är en två år äldre snygging. Like på den.
Idag bestämde sig jag och vegeterianen för att vi från och med nu är Playyas. En fin ursäkt för att man aldrig kommer längre än påG-stadiet. Funkar för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0