Electric feel

Det här med typer är knepigt. Vissa gillar BS, vissa gillar försvenskade blattar andra tycker att riktiga män är det enda. Somligas vildaste fantasi är Charlie Hunnam. Ni skulle nog tycka att jag har en typ, den långa blonda ariska. Jag håller inte med. Jag har ingen typ. Eller okej det där kanske stämmer i vissa fall. Men alla är vi väl lite svaga för en viss egenskap.

Men sen finns det dom som påstår att dom bara kan tända på en viss tjej. Är det bara mentalt eller kan de inte fysiskt tända på motsattsen? Jag har träffat två killar som bara skulle kunna tänka brunetter och en som i stortsätt bara gillar blondiner. Jag har dock aldrig träffat en tjej som bara gillar det ena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0