Jag ser det på löven

Fröken Gräddnos lämnade mig nyss själv i soffan till tonerna av ABBA. Haft en grym hemmakväll med den bruden. Soft sätt att avsluta en soft helg.

Helgen har mestadels ängnats åt alktiviteter som vinpimpling och kakbak med Rebellen och Segergudinnan. Brudhäng och vattenpipa. Inget galet flippat breathtaking, inget slice på köksbänken.

Fick ett sjukt sms från självaste Mr Victory idag. Att jag var den vackraste, roligaste och finaste han träffat. Att han visste att jag inte kände likadant för honom och att det var jobbigt att behöva ta alla initiativ hela tiden. Allt detta sa han för att sedan be om ursäkt och säga att han hoppades att jag inte var arg.. Say whaat?

Hur som haver. Vill ha en höstfling. Lite fresh meat u know.. Kanske på nollningen till helgen? 14 liter vodka. Gonna be Legendary..  



PS. UMO avec hon som fick slice imorgon. Bäst att vara på den säkra sidan va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0