i love it when you call me big poppa

Jag har gått i homotankar ett tag. Bli inte oroliga nu, jag är säker på min straightness. Men jag har kommit på en del fördelar med att vara lebb.

För visst är det inte vara samma jäkla spel inom homovärlden? Alla är raka på saken, går aldrig som katter runt inte het gröt. Är du taggad på nån är det inget snack om saken, du haffar utan knussel. Ingen spelar svår eller låtsas som om ett one night-stand betyder mer än vad är. Vill du ligga får du ligga.

Dessutom slipper man tyda alla dessa manliga koder och signaler som så lätt fuckar upp förhållanden och haff. Tjejer kan väl inte vara så svåra liksom? Att ha ett lesbiskt förhållande är att ta det bästa från två världar. Som att alltid hänga med sin bästa tjejkompis, plus lite sweet loving.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0