the botten is nådd

Den här dagen har dödat mig skonigslöst. Att dra sig till skolan 8.15 efter tre timmars sömn för att vika skärmar är ingen hit. Åtminstone soft att läraren säger att det är okej att jag är bakis. Och alla säger att Marran är oskön?! Har tillbringat halva dagen i sjuksysters sovrum för att kurera mig och hålla onsdagsångesten(?) i schack.


Ja, jag blev nekad inträde två gånger. Nej, jag vet inte hur jag blev så packad. Ja, jag ramlade omkull mitt i slakttalet av de rödas politik. 


Gled runt hela kvällen utan någon riktig verklighetsuppfattning. Träffade VGY-creddaren från malta som bjöd på slutskiva, vilken han garanterade skulle bli bättre än denna fest. Försökte haffa lammkött åt W-stringen, tacka mig sen för vänförslaget. Träffade på Master D och Salamandern random på hemvägen när de sträckte på benen efter ett fem timmars långt entourage-maraton. Fyllekäkade i massor för att dölja vodkalukten. Åh helvete, vad osmaklig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0