Jag minns... INGETING

Nollningen.

Varför känner jag mig nollad? Hur kommer det sig att vi blev fullare än snorvalparna? Kanske för att hade schweppes som virke istället för mjölk, filmjölk och ägg..

Vi var ett gäng ungdomar i en tömd bassäng någonstans på gröna linjen. Kan ju säga att de nio liter vodka jag kånkat dit i en backpacker-ryggsäck var lika tomma som bassängen efter någon timma.

Konstiga lekar, äggade ettor. Synd att ingen skämde ut sig.

Slutade med att jag var stupfull och åkte hem i sällskap med några jag inte minns. Minns inte resan hem eller när jag kom hem. Minns inte att jag messat random människor och frågat dem konstiga saker. Minns inte var jag la mina kläder.

Jag minns... INGETING.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0