coola kids kan aldrig dö

Vad händer med brudarna i orten? knas eller? inget juicy gossip att leverera längre? inga vilda fester?

Lite så är det kanske, för jag vet att det inte bara är jag som inte har fått mig något på länge. Har haft oflyt helt enkelt. Träffat fel personer vid fel tidpunkter på fel veckodagar. Stiffness. Har fyllesmsat och förstört, lika osmaklig som alltid. Fick för mig att det skulle gå bättre om man var rakt på sak men den gubben gick inte. Så jag chillar istället, orkar inte hetsa. Ska hitta en man och kila stadigt, bli stabil. Men för stunden så tar vi det bara lugnt. Tills på fredag i alla fall..typ så va brudar?

Jay-Z – 99 Problems
Jedi Mind Tricks – Blood In Blood Out
Dilated Peoples – You Can't Hide, You Can't Run


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0