heal my soul

Första helgen och jag har redan brytit mitt löfte. Men det gör mig inte till en dålig människa, bara en jävligt bra om jag hade hållt det. Satt själv och såg på ola på tv:n och blev sjukt hungrig. Fick samtidigt sms från Militären som var ledig ikväll, sjukt bra timing.  Hade suppat en stor chans med HAN, så make up sex med någon annan funkar också. Så jag gav mig ut i natten med finunderkläderna på. Väskan var fylld med träningskläder då jag hoppades på att det skulle bli en utmaning på hinderbanan och förhoppningsvis lite slice i lejongroppen. Slice blev det, i en varm säng och tända ljus. sweet. skåningar är gulliga dem. Kan även ha blivit förevigad in action, förhoppningsvis inte.

Ikväll är det 18års fekke på schemat. taggad. måste slå på charmen hårt i kväll. Gör jag det bäst utklädd till skolflicka eller klädd i kostym med klackar till? a tough one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0