Det känns i varje hjärtklapp

Soft soft kväll.
Skippade att dra till idolen och softade hemma. Bakade pizza, umgicks med familjen.
The Italion Stallion var på besök. Lite nojig över att bjuda italienare på pizza men den gick hem hos grabbarna.
Har suttit uppe tills nu med Howkie och lyssnat på gammal soul. Ätit ostbricka med kex och druckit Carlsberg. Pratat minnen och kollat bilder. Pratat framtid. Vem vill ligga när man kan göra sånt?
Dagen tillbringad i skogen. Med en karta i handen. Dock ingen kompass i andra handen eller linser i ögonen. Way to go. Men som den starka självständiga kvinna jag är genomled jag 150 minuterna i skogen utan någon hjälp från någon av det manliga könet.

Kom på att vi har två projekt på G här i gänget. Swooschens kyskhetslöfte och Mayhems  "interökapåenmånads"- löfte. Får se hur detta går. Vem klarar sig längst? Kogum får ju tre frikort, hur blir det för Mejarn?

Nu över till det jag hade på hjärtat. Jag har ju mitt stående problem med mina inbillnings-crushes som varar sådär en vecka max. Min senste träffade jag i helgen. Knaset med honom är inte att han bara är äldre, han är way too old. Typ min ålder x2. Vilket inte behöver betyda något eftersom vi bara oskyldigt pratat politik och lite deep shit också såklart.
Nunnan hävdar att vi hade mode men jag är lite tveksam. Om vi nu mot all förmodan hade något så fuckade hon det när han lite generat sa att han borde se mig som en syster och hon snällt påpekade att jag kunde vart hans dotter.
However, han gjorde intryck på mig och uppenbarligen jag på honom då han pratat med min bror om mig och sagt att jag var frumaterial! Kan man få en finare komplimang?

PS. Jag måste på riktigt skärpa mig. Mannen har barn. Ni hajar va, aa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0