Youngsters who were programmed to keep fucking up

Lite sentimental idag men det är okej. Ska spela spel med fafner alternativt se på film. Har precis firat Österrikes nationaldag med schnitzel och en historialektion. Smått trevligt med en mångkulturell familj.

"Har du sugit på brunt socker nån gång?" måste vara det absolut bästa upplägget jag nånsin fått för att kunna lägga linen "ååh om jag har".
Roligt att han inte fattade.
"Eh a precis, asså farinsocker är ju verkligen mycket godare än typ vitt socker eller honung"
Cleant att jag kände mig fett nöjd.

Jag vill hänga med walesflickan imorgon! Vi ska ju åka till två helt olika platser av Europa om två dagar.
Plus att hon är rolig att vara med.
Vad säger du Pokke, ska vi ravea hårt imorgon? Även fast du slutar fem..



Kommentarer
Postat av: s

du slutar också fem.. gå på franskan nån gång förhelvete!

2010-10-26 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0