Boy you so fine

Jag brukar inte drömma sexdrömmar. Dagdrömmer om sex gör jag hela tiden. Men min hjärna håller sig tyvärr gärna borta från det området när jag sover. Men inatt asså..åh gott folk.
Vaknar helt svettig tolv timmar efter att jag lagt mig. Och shit jag vill bara somna om. Passion, people, säger bara passion.
Ångande, hett, intensivt, passionerat.
Om drömmen ville hinta om nåt så ska jag söka mig till dödssynden för bästa möjliga sex.

Även fast jag inte går till skolan så gör jag saker som jag tycker är relevanta. Jag känner mig liksom duktig idag för att jag har:
♥ Sett en film om Berlin. De andras liv. Sehr gut.
♥ Börjat läsa en bok om Berlin. Plus minus Noll. Villken jävla ångestbok.
♥ Lämnat tillbaka den pajade datorn till Mariogubben och kommit fram till en rimlig nota. Fast att 2500 ryker bara sådär känns ju lite i hjärtat. Jag har slitit för mina bondgårdspengar..

Inget mer plugg och om fyra dagar drar alla supersonics ut i Europa!


Kommentarer
Postat av: nallen

spååårat

2010-10-25 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0