L-ugn

Som på beställning av Segergudinnan kom mitt supermode. Woop woop!

Jag är kåt, taggad och glad och knappt bärga mig till helgen nu alltså. Jag menar,  jag börjar ju få celibatnunna-tendenser. Har undvikit slice, vad gör jag?

Min bror befinner sig just nu hos min hemliga 30+ crush på vinkväll. Jag är avis.

Har i alla fall planer för lördagen som jag tyvärr inte vet om de blir av. Om det blir som jag vill efterfestar jag i kyrkan brudar. Capish?

Soft för Peddie. Hon behöver inte anstränga sig för kuk hon. Hon uppmuntrar mig till att intvestera i en dildo. Hon funderade själv på att använda sin medan pojkvännen var i duschen när jag ringde nyss. Vissa har det lätt.
Men jag är taggad och redo för jakten. Inte på slice då alltså. Let the game begin!

Följande saker ska min helg inkludera;

PS. Du har fått grymt mycket större boobs Blondie. Way 2 go!


Kommentarer
Postat av: Mirramon

j u i c y ! jag trodde inte ens att dem där bilderna existerade längre..

2010-10-20 @ 23:15:16
Postat av: S

Inte jag heller.. tills jag fann dem på min brors dator.

2010-10-20 @ 23:28:14
Postat av: segersgudinnan

kul att man kunde hjälpa till ;) nu ska jag bara väcka min gena lust

2010-10-21 @ 08:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0