Vi ligger alla i rännstenen men somliga av oss tittar på stjärnorna

Värd kväll igår med Skrik&Panik. Plugg, middag, thé, kladdkaka och dokusåpor. Kvällar som behövs.

Den blonde italienaren ville hooka i helgen. Han har tydligen tagit körkort och hans största nöje i livet är numera att köra runt folk i sin bil. Svarade lite skeptiskt att jag "nog skulle vara med mina vänner" Surprise! Även han bjöd mig till sin spelning och lyckades dra en "Oj, jag glömde att du inte var arton"! Livet leker, va?

Jag börjar verkligen digga den här gummiringen jag har. Det går ett tag och så kommer jag på att det var ett tag sen Den röde baronen var på besök- tar ut ringen och vipps! Morgonen efter knackar han på. Ryktas även om att mirakelringen till och med har gett någon av oss bröst som gör hennes smeknamn rättvisa. How good can it be?

Planerar en lugn helg. Mejarn är på- ja, ni såg rätt! Även kringelbak med Mi, precis som back in the days. Återstår att se om något som låter supermega-intressant lockar mig att göra något vildare än bio..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0