Some some some I murder

Pokemon somnar till mina vackra toner av Näääk- så jag lever mitt liv. Brudar weed och vitt vin. Pokkkke tycker att det är jävligt vikitigt att jag ska nämna att jag är kåt. Att jag alltid är kåt.
- Majstro, du måste skriva ett jävligt snuskigt inlägg nu!
Du behöver rap inga problem de e sånt vi fix. Okej så här ligger det till. Jag är ett av de där misstagen som kommer göra att världen fortsätter överbefolkas. Inte som det ser ut nu, men genom min övertaggade attityd och slarvighet när det väl kommer till kritan så kommer jag ha fullt upp när jag blir äldre.
Pokemon däremot är inte likadan. Även fast hon inte har sagt det rakt ut så vet jag att hon önskar att vi kunde byta lust ibland. Därför har jag, i hemlighet, lagt upp en liten plan för att få henne så sugen som möjligt. This may take a while. Men jag tror att slutresultatet kan bli enastående!

Nu ska vi åka till andra sidan av stan för att lära oss saker. Tåget rullar vidare. Tuff tuff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0