knas i orten

Tre veckors väntetid på Ungdomsmottagningen. Say what?! Nästan att jag skaffar en bebis i ren protest mot Sveriges kösystem inom vården. Allt kan göras politiskt.





Har kommit på att jag är lite för dräggig och lite för osexig. Hur nice är det att vara tillsammans med en brud som glider runt i urtvättade trosor och med flera dagars stubb egentligen? Ska nog bli mer fräsch. Annars får man ju inte ligga. Jag ska ta mig i kragen, hoppa in i duschen och införskaffa mig lite sexxxy underwear. Do it like Glen Coco, köra på stayups, strumpeband och hela kitet och sen ge mannen en riktig genomkörare. Hört att sånt uppskattas.

Dock behöver jag nog lite tips från Adidas för att kunna riktigt utstråla SEX. Hon som knockar varje kille med sin sex appeal. How do you do? Själv knockar jag bara killarna när jag reser mig upp från mitt underskåp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

letade efter gilla knappen ;)

2010-10-20 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0