Knas att...

.. Jag köpte skor för mina sista pengar idag. Varför det, varför det? För jag ville

.. Jag är efter i allt man kan vara efter när det kommer till skolan. Ska börja med engelskan nu Mojo. Lovar

.. Min tvättmaskin gått sönder, precis såhär innan Berlin. Tar det som att jag bör åka dit med tom väska och helt enkelt köpa upp mig en garderob på plats

.. Jag drömmer om hundar när man kan drömma sexdrömmar. Jag vill ju för fan inte ens ha en 

.. Mina bekanta börjar citera fd kkompisens låtar på facebook. Why, oh why? Helt jävla in my face

.. Mitt spotify-konto loggas ut hela tiden med motiveringen "Spotify has been paused because your account is used somewhere else" Någon som känner sig träffad?

.. Man måste offra en timma av sovmorgonen för frukost på VGY med Breakfastclub imorgon. Should I stay or should I go?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0