I finger fuck the nina make the bitch have kids

Slitna och inte lika fräscha som vanligt, vi passar snart in perfekt. I stortsett inga affärer är öppna idag, riktig söndags ångest.

Lördag
Taggade och med en lagom mängd alkohol i kroppen lämnade vi vårat cribb. E4 var vårt mål. Vi dissar kön, men ett gäng taggade tyskar övertalar oss att hänga med. Han jag hamnade var en snyggare version av ett gammalt och specillt ragg som påverkade mig mycket, lite stockholmssyndrom? Men de leggade alla och vi fick dissen. Förbannar mig själv att jag inte tog hans nr, vi hade ju something going on. Och nu kan jag bara tänka på hans sensuella läppar, helvete!

Sen bar det av back till alexanderplatz och här hamnade vi på en bar/klubb. En stel tysk ville haffa M.
H connecta med bartenderna. S hade sant en full Santi(?) runt halsen. N hade humörsvängningar.
vi splittade up med ett nytt mål i sikte: Weekend, nu eller aldrig.
and weekend it is! Så grymt. Mycket folk och magisk stämning. klockan är fyra och det har bara börjat. Underbar utsikt och jag blir lite emotienell där ett tag, innan vi ger allt på dansgolvet igen. Raggar lite BS åt M. Intressant samtal med Holländarna och lämnar löften om att mötas upp senare.

Väl hemma för att ta en behövlig powernapp somnar vi och vaknar typ nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0