Att förlora en kkompis

-Du, förresten. Jag träffar en tjej nu och vi börjar bli seriösa. Ville bara att du skulle veta det :)

Och dum som jag är säger jag att vi ska hänga ändå, som vänner? Ville slå mig själv med något hårt i huvudet.  

Ett. Jag kommer inte kunna vistas i hans hem utan att tänka på sex. Speciellt inte om han har den där parfymen på sig.
Två. Senast han skulle försöka motstå mig gick det ju så jävla bra. Slutade med sneaky jumpsuit-och-conversesex på soffan med en longboard vid fötterna. Han skrattade, skakade på huvet och kallade mig galning. True story.
Tre. Bara för att jag inte tycker att det blir awkward betyder det inte att han inte kommer känna sig obekväm. Och när jag tänker efter kommer nog jag också tycka det är awkward.
Fyra. Vi har faktiskt aldrig vart mer än KK. Han kanske inte vill hänga med mig. Och det sista jag vill är att han barmhärighetshänger med sin f.d KK som har problem med att släppa taget.

Alltså visst. Om han hittar en tjej som han gillar är väl det jättekul för honom. Eller okej, inte om det är Tjejen med för mycket smink, då är det jättesynd om honom. Hoppas bara att detta inte pågått på tok för länge. Sa att jag kände mig lite dum och att han kunde hintat. Han är mystisk som bjöd mig på vinkväll häromveckan liksom. Att döma av mina erfarenheter från vinkväll med honom brukar de inte resultera myskväll med popcorn framför Idol 2010.

Men det var ändå jäävligt onödigt att gå och kära ner sig nu va.. Vem ska jag nu bootycalla på söndagskvällarna? Ta cykeln till och låta slica mig på köksbordet? Fan. Kom tillbaakarå. Du får ett blowjob, I know you want it..


Ja ditt dumfan! Kärlek suger. (Mannen på bilden är David Beckham)


Kommentarer
Postat av: M

NEEJ! bästa KK-relationen har dött? fuck det här...

2010-10-25 @ 17:51:23
Postat av: N

nu finns det inget hopp för oss andra jue ;(

2010-10-25 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0