18 with a bullet

Livet går i slow-motion och går mest ut på väntan just nu. Väntan på höstlov, helg, bättre tider. Min era av postsommarlovs-chillarmode har ebbat ut och plugghetsen har sköljts över mig. Det är nu på hösten som alla galna helger ska komma, men var är ni liksom? Sorgligt när man blir löjligt tacksam över en festinbjudan på fb.

Det händer inte lika mycket juicy gossip längre. Men det här kan jag ge er:

Jag och Fiolspelaren konstaterade att skolans albino is some hot stuff. BS kan slänga sig i väggen, vi går nu i ton efter säsongen.

Jag ska följa trenden och testa en sån där gummiring. Här ska inte bli några bebisar inte.

Adidas ska inte kyssa någon på en månad, med tre undantag. En är barndomsidolen, resten lämnar vi osagda. Hejar på dig bruden!



En annan cool albino:
Brother Ali – Forest Whitiker





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0