You make me wanna shout

Yes, tydligen var det första advent. Vaknade till ett "Glad första advent älskling" och en puss. Och ja, du har subscribat Joakims playlist. Inte direkt ett telefonnummer till en skånsk militär men Italienaren tipsar starkt om låten "Har du sett min lilla katt?".

Senaste dagarna har ängnats åt aktiviteter som teasing och häng med Italienarn. Middag med hela familjen nu, nojjigt! Börjar bli en riktig slacker och bör rycka mig. Lägesrapporten varnar om två IG och alldeles för mycket frånvaro. Deppade men pojken köpte kakor och fixade thé åt mig. Lät mig inte gå förrän jag skrivit franskuppsatsen. Bra kille.

Igårkväll övergick våran lägenhet från att vara fylld med 20 pers till bara två inom loppet av en halvtimma. Dessa två råkade vara jag och Italianon. Det var nice. Hähä. Tack för att du kom baby. I mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0