It gets easier with time

Spotify kan säga mycket om en människa. Har du glad eller ledsen musik? Svår indiemusik? Eller massa hiphop? Du kanske är en av dem som bara har de senaste hitsen på din lista. Tänk Absolute Music 2010. Eller ännu värre om det är Absolute Music 1990. Rysningar. Är du en av dem som har tusentals listor med all musik du har kunnat hitta, bara för att kunna säga "aa men asså min listor tillsammans är 72 års speltid".
Bra symbios facebook+spotify.
Är killens spotify nice så är det bara att tuta och köra, det enda du behöver göra, är att med ditt öra höra!
Ja, jag vet. Jag vann novelltävlingen i klassen i sjuan. Jag har lätt för att skriva helt enkelt.

Ibland blir du besviken av någons lista. Man hade för höga förväntningar. Ibland blir man glatt överraskad. Men ibland, inte ofta men det händer, så blir man så jävla tagen. Omfg. Jag vill gifta mig med den här killen. Man delar musiksmak men får också ny inspiration, och allt är ihopsatt i så där äckligt perfekta listor.
Så är det killen i klassen som man aldrig har snackat med. Som man aldrig märker. Och som man på måndagen foftfarande inte hälsar på. Livet, vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0