take me away like an overdose on heroine

Jag skulle ha tagit i trä!! You little welsh girl..Varför sa du inte att jag borde ha tagit i trä?! Där satt jag och skröt om hur lätt jag kunde somna medan du fick hålla tillbaka tårarna av trötthet.
Fuck this shit.
Jag kan inte somna längre.
Plus att jag vill vara lika cool som Rebecca&Fiona.

Whyred utförsäljning med en konsumentgalning och en rätt så obekväm brud. Italienaren jobbar ju där. VIP. Fast inte lika coolt när vi skulle gå in och det kändes som att vakten skulle legga oss. Jag ser att ni inte är Vip tjejer för ni såg så nervösa ut, men kom in i alla fall.
Vi var visst VIP gubbjävel. (Förlåt du va fett gullig).

Ska Ginger kicka fest på Lördag?

Jag känner mig så jävla inspirerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0