Spot on

Jag får alltid ångest när jag upptäcker att jag bara har en cigg kvar i paketet. Vill jag röka den imorgon på balkongen när alla har gått hemifrån? Jag börjar ju ändå kl 12. Fast det kanske är skönare att ta den när jag väntar på tvärbanan. Jag blir ju så rastlös annars. Eller så kan jag ju spara den till efter lunch. Fast om den inte känns värd då så kommer jag ångra att jag inte njöt av den på balkongen på morgonen.
Jag har pengar. Men jag är inte 18. Fuck that shit.

17 Juli 2011 kommer bli en grym dag. Cigg och 3.5or i all ära. Men det är sättet jag kommer fira min artonårsdag på som kommer bli ihågkommet för all framtid. Tack vare mina kontakter (pappa), så är m/s Riddarfjärden bokad från 17.00 till långt in på natten. En båt som tar lite över hundra pers kommer jag alltså ha min fest på. Det blir buffé, det blir bar, det blir partyparty på vatten. Sommar, tjejer. Barbent och klackskor. Och helt lagligt att förtära alkohol.
I've actually seen the future, and it will be wupwuuuup.


Kommentarer
Postat av: N

Fett soft! men hur blir det med vår tågluff då?

2010-11-10 @ 12:11:38
Postat av: H

fyfaaaan vad nice babe! vi får flytta fram tågluffen till början av sommaren :)

2010-11-10 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0