snap


Fredagkväll

Fest i skarpnäck och självklart krigar jag, bror. Skönt att man fick rulla lite tunga, sen kan ju valet av man diskuteras. Jag tänker vara precis lika otrevlig och osmaklig i klassrummet som alltid, bara så du vet! Hah. Man tror att man är diskret och att ingen har sett en, tills man kommer ner till vardagsrummet och upptäcker att festen är död och endast värden är kvar. Busted, fuck it.


Man hamnar lätt i en ganska jobbig situation när man stöter på ett ligg på slussen tillsammans med alla sina klasskamrater. Man har just fått svaret att han är för väck för att ses och BAM där var han. Inte speciellt väck. Lugnarej med attityden tycker jag.

Vidare till S och A. Smuggelvodka och jag var så sjukt happy.

Lördagkväll

Adidas styrde efterfesten och tydligen lyckades vi klämma in trettio pers i hennes inte alltför rymliga lägenhet. Bra jobbat tycker jag.

  • Överhypad brud- jag sysslar inte med filmkväll och te.
  • FTP!
  • Adidas toagolv fick smaka rödtjut.
  • Jag tror jag ska vaska min lur, vi hör fan inte ihop på fyllan.
  • Ingen fick ligga, inte ens blondie. Naaaaaw

                                                                        Lite svenskt är fan inte fel:
                                                                      Ted Gärdestad – Så mycket bättre
                                                            Nationalteatern – Men bara om min älskade väntar
                                                                                     Petter – Längesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0