Sleepless in Stockholm

Sömnlös, nyckellös, mobillös, arbetslös, rastlös, motivationslös

Kan inte sova. Ljuger för Italienaren för att han ska sova. Äter pepparkakor och dricker mjölk.

Jag gjorde det idag. Berättade för honom hur det verkligen ligger till. Jag hade inte velat göra honom besviken eller så men jag sa det. Det som jag burit på ett tag. Sanningen om Asphooden, att det inte är nån gangsterförort utan ett plats som främst består av barnfamiljer.
 
Allt detta för att han inte vågade parkera sin bil här utanför (!) Helt pinsamt övernojig.

Har även nämnt det dära med att jag inte tycker om att binda mig. Låta saker gå för långt och bli för intimt helt enkelt. Men jag tror inte han märkte det.



EDIT: Däckade innan jag publicerade detta inlägg igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0