my boyfriend is out of town

Jag står inte ut. Mitt hus är så kallt att man endast kan vistas i vardagsrummet framför brasan med två filtar över sig. Jag blir handlingsförlamad av kyla. Det dödar mitt MODE.

Är på dåligt humör efter en dålig dag. Högstadiefasoner, tssss. Master D har dragit på koncentrationsläger med Salamandern och lämnat mig ensam kvar. Har inga kläder att ha på mig ikväll så får glida i skoloutfiten. Tänker inte ens duscha. Sunkigt. Illuminati har mindfuckat mig totalt. Måste tänka på vad jag skriver här.

Näääääförfan nu ska jag rycka upp mig. Behöver träffa er brudar och get loose.






Kommentarer
Postat av: cooooco

nutteeeeeeee då. tihi gilla

2010-11-19 @ 23:55:33
URL: http://valentins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0